loading...
تاپ اس|بزرگترین مرجع اس ام اس
Admin بازدید : 12 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

http://www.uplooder.net/img/image/35/bea40324ec584b450cc09cfa3a84a7b4/2014-12-05_191435.png


گاﻫﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﻻﺯﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺒﺮﯾﻢ...
ﯾﺎﺩِ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎﻥ...
ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ
------------------------------
هنـــــوز هــــــمـ گاهـــی دلتنگــــ میشـــومـ، نهـ برای تــــو...
بـــــرای آن کســــی کهـ فکــــــر میکردمـ تــــو بــــودی

------------------------------
ﻫﻮﺍﻳﻢ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ
ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ باد ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻡ ﺑﺮﺍﻱ ﺗــﻮ !
------------------------------
به اندازه ی …
بی خیال ! تو فکر کن دوستت ندارم ؛ من از پس اندازه گرفتنش بر نمی آیم !
------------------------------
دوست داشتنت بوی باران می دهد
همان قدر بی مقدمه ، همان قدر بی دغدغه
فقط یادت باشد مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی !
------------------------------
وقتی میخندی ، عشق کوچکترین اتفاقیست که می افتد !
------------------------------
وقتی یه آدم میگه،
هیچ کس منو دوست نداره
منظورش از هیچ کس،
یک نفر بیشتر نیست...
همون یه نفری که برای اون همه کسه...
------------------------------

دل آرام را بی تاب میکنی! دل بی تاب را آرام !

آخرش نگفتی : تو ، دردی یا درمان ؟
------------------------------
وقتی که هستی دوستت دارم
وقتی که نیستی لحظه های دوست داشتنت را مرور می کنم …
------------------------------
ﭼﻪ ﺣﻤﺎﻗﺘﯽ . . .
ﻣﯽ ﺭﺍﻧﯽ ﺍﻡ
ﻭ ﺑﺎﺯ ﺍﺣﻤﻘﺎﻧﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻤﺖ،
ﭼﻪ ﻏﺮﻭﺭ ﺑﯽ ﻏﯿﺮﺗﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻦ ..
------------------------------

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا…
فردا شد و باز هم تو گفتی فردا…
امروز دلم مانده و یک دنیا حرف…
یک هیچ به نفع دل تو تا فردا…
------------------------------
من درختت میمونم

تو تبر هم که بشی و بخوای منو قطع کنی

آخرش یا دستمال میشم واسه اشک چشمات

یا قلم و کاغذ می شم واسه دلتنگیات !

------------------------------
عشق می بارد
بیا بدویم در باران
تو تا ته کوچه های دلم و من تا زیر رنگین کمان چشمانت!

------------------------------
اگر او برای تو "ساختـــه" شده ،

.
.
.
من برای تــو "ویـــران" شدم لعنتــــــی !!
------------------------------
به خدا گفتم:
خدایا تو که میدونستی تنهام میذاره پس چرا بهم نگفتی؟!
خدا گفت:
از بس بهت گفت دوستت دارم ، منم باورم شد…
------------------------------
همیشه میگفتی:کاش اینجا بودی....

کاش سرم رو شونت بود....!

منم میگم: کاش دلت با دلم بود...........

 

توسط:Admin

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 1,542