loading...
تاپ اس|بزرگترین مرجع اس ام اس
Admin بازدید : 11 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

http://www.uplooder.net/img/image/36/fc22b68f94de0b92a23cac070c07662d/2014-12-05_183647.png

نحوه ی روبوسیِ عید
_ اولی :به به به سلام سال نو مبارک
_دومی :سلام سالِ >ماچ< نُوِ >ماچ< شماهم >ماچ< مبارک...

------------------------------

به منشی شرکتمون میگم برو تو پروگرام فایل

میگه کامپیوترو روشن کنم ؟

گفتم نه , چند تا سوراخ پشت کیس گذاشتن

از اونجا سعی کن به حول و قوه الهی وارد بشی

------------------------------

معلوم نیست این درس عبرت چند واحده لامصب!

تموم نمیشه…

------------------------------

نفرین نمیکنم …

خدا ازت بگذره …

بعدم دنده عقب بیاد از روت رد شه قشنگ له شی!!!!

------------------------------

همه حرووف الفبای انگلیسی رو اینطوری یاد گرفتن یا فقط من اینطوری ام؟

A B C D E F G H I J K elemeno P Q R S T U V W X Y Z

------------------------------

بگو دوچرخه……….سیبیل بابات میچرخه

بگو فرانسه………..بابات قد آدامسه

بگو خاک انداز………….خودتو جلو بی انداز

بگو متکا…………….بخور از این کتک ها

بگو چاقو…………….برو بچه دماغو

بگو اشرف…….. دلم برات قش رفت.

از تفریحات سالم ما دهه شصتی ها 

------------------------------
فارسی: دوست دارم

 انگلیسی: آی لاو یو

 فرانسه: ژ تم

 اسپانیول: ته آمُ

 ایتالیایی: تی آمُ

 آلمانی:ایش لیبه دیش

 دخترونه: بولولو مولی‌ گوجی بوژ بوژ!

------------------------------

غضنفر میره رستوران میگه : جوجه دارین ؟

گارسون : آره

میگه : دونش بدین نمیره !

------------------------------

دست خط دکتر !

چیزی که تو می بینی: ∮₪₩₮£

چیزی که داروخانه می خونه : آسپیرین ۵۰۰ میلی گرم !

 

 ------------------------------

از قلبم پرسیدم چرا شب ها خوابم نمیره

قلبم جواب داد:

چون بعد از ظهر خوابیدی به من هیچ ربطی نداره !

----------------------------------------

پروردگارا!

گناهانِ ما را به ریال و کارهای نیکمان را به دلار محاسبه بفرما !


------------------------------

عاغا من یه کشف بزرگی کردم :

حرف R همون حرف P هست فقط خسته بوده پاهاشو باز کرده !

حرف Z همون حرف N هست فقط خوابیده !

حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش کرده !


------------------------------

طرز نمره گرفتن پسرا و دخترا از استاد مرد:

پسرا: استاد به جون مادرم خرج خونه و دانشگارو خودم میدم

مادرم مریض بابام مرده ۲شیفت کار میکنم

واسه همین نتونستم خوب درس بخونم !

دخترا :اســـــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد !!!!


------------------------------

منطق ریاضى:

هر مساله اى که دیدى آسون داره حل میشه ؛

بدون راهِ حلت اشتباهه….  :|


------------------------------

تا حالا دقت کردین لذتی که تو خوردن ته نون ساندویچ

با سس هست تو خوردن خود ساندویچ نیست ؟


 

 

توسط:Admin

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 1,551